tirsdag 8. januar 2013

Nye babytepper

Har strikket en del babytepper de siste årene både for meg selv, til gaver og på bestilling. Perfekte barselgaver synes jeg og flere av de som har bestilt og mottakerne er godt fornøyd. Moro med hjemmelagde gaver! :) Tar gjerne imot bestillinger så spre det gjerne rundt hvis dere vet om noen! Jeg tar 350 kr for disse teppene. :)

Her har jeg 4 tepper i forskjellige farger; Lilla, Grått, Turkis og Offwhite. Populære farger har vært Lyseblått, Offwhite, Lyserosa og Lysegrått. Moro med litt andre farger også som kanskje ikke er såå vanlig til babyene! :)





1 kommentar:

  1. Ååå så herlige babytepper!! nydelige farger! Har tenkt å prøve meg på nokre slike også i nær framtid! Har du epla-butikk?? Eg har lurt litt på det uten å ha sett det ut i livet enda.
    Navnelapper er veldig stilig synest eg.. eg fester på absolutt alt eg lager! :) Finn deg eit snasent navn og bestill... på mine står det; FruKlakegg i ett ord!

    Ha ei finfin helg!
    klem,
    Jorunn

    SvarSlett